Webinar: Hva kan vi i sparebankene lære av 113?

13. mar 2024, kl. 15.00–16.00
Gratis for medlemmer Påmeldingsfrist 12. mars.

Bård Fossli Jensen er barnelege, ph.d., lærebokforfatter, instruktør og foredragsholder. Han trener helsepersonell og andre som kommuniserer med mennesker i krevende samtaler.

Hvordan kan vi som jobber i sparebankene møte fortvilte kunder på en god måte - også når vi ikke kan gi dem akkurat de svarene de ønsker seg mest?

Vi har alle merket hvordan flere nå er bekymret økonomien sin. Det har blitt vanskeligere å få endene til å møtes. Og det er oss mange ringer når det virkelig røyner på.

Det er krevende samtaler å ha. Ikke minst fordi vi i sparebankene er nærmere kundene våre enn mange andre er. Vi kjenner disse folka. De er en del av det samme lokalsamfunnet som oss.

Hvordan kan vi som jobber i sparebankene møte disse kundene på en god måte - også når vi ikke kan gi dem akkurat de svarene de ønsker seg mest?

Bård Fossli Jensen er barnelege, ph.d., lærebokforfatter, instruktør og foredragsholder. Doktorgraden hans handler om hvordan sykehusleger samtaler med pasientene sine. Gjennom selskapet Somsagt AS trener han helsepersonell og andre som kommuniserer med mennesker i krevende samtaler.

Under pandemien ble han hentet inn av tidligere helseminister Bent Høie, for å jobbe med nettopp kommunikasjon.

Foredraget er gratis og gir deg innsikt i hvilke mekanismer som er i spill i samtalene du har med kunder som sliter økonomisk. Du får innsikt i hva du gjør bra og forslag til hva du kan gjøre for at disse samtalene skal gå lettere. Både for deg og for kunden.

Send din påmelding til magnus.eidem@sparebankforeningen.no innen 12. mars.

En lenke til webinaret blir sendt ut til de påmeldte i forkant.

Vi oppfordrer dere som mottar denne invitasjonen å dele den med deres kolleger og ansatte, arrangementet er åpent for alle ansatte i våre medlemsbedrifter.