Webinar: «Modige ledere tar grep» med Arman Vestad

30. jan 2024, kl. 14.00–15.30
Lenke fås ved påmelding. Gratis for ansatte i medlemsbedrifter Påmeldingsfrist 30. januar 2024.

Arman Vestad holder et webinar om hvordan banker og næringslivet forøvrig kan utnytte potensialet i de som faller utenfor i samfunnet. Vestad har selv erfaring fra utenforskap, og jobber i dag som gjeldsombud i BN Bank og nasjonal prosjektleder i NAV.

Hvordan kan banker og næringslivet for øvrig utnytte potensialet i de som har «hull i cv-en» til å få dekket sitt kompetansebehov?

Vi har gleden av å invitere til webinaret «Modige ledere tar grep» med Arman Vestad 30. januar 2024 kl. 14.00 - 15.30.

De av dere som deltok på Sparebankdagene i Trondheim i november vil huske Vestads engasjerende presentasjon om utenforskap og hvordan det å satse på kandidater med «hull i CV-en» kan gi verdifull kompetanse til bedrifter, også banker.

Webinaret er gratis og bygger videre på Vestads presentasjon på Sparebankdagene. Det skal gi dere noen konkrete verktøy og vil blant annet belyse:

• Hvordan sparebanker med behov for arbeidskraft og kompetanse kan inkludere de som har falt utenfor.
  • Muligheter og hindringer som kan oppstå, både for arbeidstaker, banken og samfunnet.
  • Planlegging og gjennomføring av slike prosjekter.
  • Hvordan bankene også kan gjøre en innsats for å få flere fra utenforskapet i jobb i sitt område, ikke bare internt i banken.

Webinaret varer 90 minutter, hvorav de siste 30 er satt av til spørsmål og svar.

Arrangementet er åpent for alle ansatte i våre medlemsbedrifter.

Lenke til webinaret får du ved å sende en påmelding til magnus.eidem@sparebankforeningen.no innen 30. januar kl 12.00.