Sparebankforeningen inviterer deg til å foreslå en eller flere ildsjeler / aktive frivillige som kan inngå i en ny kampanjefilm der målet er å synliggjøre verdien av frivillighet og samarbeidet mellom frivilligheten og sparebanksektoren. Send oss ditt forslag i dag, og vær med i trekningen av flotte premier.

Frist for innsending: Fredag 8.april 2022.

Hender. Foto
Foto: Studio Romantic/AdobeStock

Hvem ser vi etter?
Sparebankforeningen er på utkikk etter kandidater som er ildsjeler / aktive frivillige i eget nærområde, og som utmerker seg på en positiv måte gjennom sitt frivillige engasjement for andre. Foreslå gjerne personer som representerer en «primus motor» som får ting til å skje i eget nærområde, eller personer som tilhører lag og foreninger som har mottatt gaveutdelinger fra egen sparebank eller sparebankstiftelse.

Kandidatene som blir foreslått vil bli vurdert som aktuelle for en ny kampanjefilm i regi av Sparebankforeningen der formålet er å synliggjøre verdien av frivillighet og samarbeidet mellom frivilligheten og sparebanksektoren. Et viktig poeng i filmen er å få frem sparebanktradisjonene og sparebankenes gaveutdelinger til frivillig sektor. Hvem vet, kanskje er det en person fra ditt nærmiljø som profileres i filmen?

Alle kandidater som blir valgt ut vil få god veiledning i forkant av de lokale filmopptakene. Det er ikke nødvendig å kontakte vedkommende i forkant av at innspill om kandidaten sendes.

Kandidatene som velges ut til å delta i filmen, blir valgt ut basert på ønske om bredde og representativitet med hensyn til kjønn, alder, geografi og hvilken del av frivilligheten kandidatene representerer.  Seleksjon av kandidater skjer i samarbeid med reklamebyrået M51, som er foreningens samarbeidspartner i forbindelse med produksjonen.

Frist for innsending av forslag
Send oss ditt innspill før fredag 8.april!

Fyll inn skjemaet under og returner det til Sparebankforeningen

Legg gjerne ved et bilde av kandidaten du foreslår. Bildet trenger ikke å være i høyoppløselig format, men kan ta form av bilde du henter fra hjemmesiden til lag eller foreningen eller lignende.

Skjema sendes innen fredag 8.april 2022 til Sparebankforeningen per epost (firmapost@sparebankforeningen.no / iman.winkelman@finansnorge.no)

Aktuelle kandidater blir kontaktet direkte av Sparebankforeningen. Vinnere av premiene vil bli tilskrevet.