Hold av 17. februar 2022 – Årets viktigste møteplass for deg som er opptatt av et velfungerende egenkapitalbevis

Logoer

17. februar 2022, 09:30 - 15:30
Sentralen, Øvre Slottsgate 3, Oslo

Et velfungerende egenkapitalbevis

Deltakeravgift   Kr. 2000

Sparebankforeningen, Oslo Børs, Advokatfirmaet Selmer og Norske Finansanalytikeres Forening inviterer til fagseminar.  Seminaret er særlig rettet mot ledere, nøkkelmedarbeidere og styremedlemmer i sparebanker og sparebankstiftelser.

Vi ønsker å belyse viktige strategiske forhold, utfordringer og muligheter som påvirker sparebanksektoren fra et kapitalmarkedsperspektiv, og har invitert foredragsholdere som representerer sparebankene, eiere av egenkapitalbevis og andre samarbeidspartnere og premissgivere som kan bidra med dette.

I anledning av at det i 2022 er 200 år siden den første sparebanken ble etablert har vi invitert historiker og jubileumsbokforfatter Lars Fredrik Øksendal til å se bakover i sparebankenes historie. Vi har også invitert Jon Gunnar Pedersen, partner i Arctic Securities, til å se fremover gjennom foredraget «Norske Sparebanker i 2030». Arrangementet har vi valgt å legge til Sentralen, som opprinnelig ble bygget til landets første sparebank, Christiania Sparebank.

Advokatfirmaet Selmer inviterer alle seminardeltakere til en uformell sammenkomst kl. 19 kvelden før seminaret i sine lokaler på Tjuvholmen, med bransjeoppdatering og servering. Velkommen til Tjuvholmen allé 1, 0252 Oslo den 16. februar kl. 18.00 .

Vi kommer tilbake med endelig program, men du kan melde deg på allerede nå.

Beste hilsen,

Sparebankforeningen